LC Waikiki 2024 alışveriş tercihlerini açıkladı

Türkiye’nin önder moda perakende markası LC Waikiki, LCW.com özelindeki 2024 yılı datalarını açıkladı. Geçtiğimiz yıl 16 milyondan fazla üyeye ulaşan LCW.com’da adet bazında en çok satışın gerçekleştirdiği kategori çocuk giysi olurken, tüm giysi kategorilerinde birinci sırayı alan eser tişört oldu. Konut ömür alanında kahve fincanı grubu, spor eserleri kategorisinde ise beyzbol sopası en çok satılan eserler ortasında yer aldı. Online satışlarda %70’in üstünde ciro artışı yaşanırken LCW.com, 700 milyondan fazla kere ziyaret edildi.
Kadın, erkek, çocuk ve bebek segmentlerinde her yaşa ve usule uygun giysi eserleri sunan LCW.com, 2024’ü 50 milyon adetin üzerinde satışla geride bıraktı. 18 milyonu aşkın eserle en çok satışın gerçekleştiği çocuk giysi kategorisini sırasıyla bayan, bebek ve erkek giysi kategorileri takip etti.
LCW.com’a 700 milyon ziyaret
LC Waikiki’nin online pazar yeri LCW.com’un satışlarında 2024’te yüzde 77,51 ciro artışı kaydedildi. Yıl boyunca toplam 700 milyondan fazla ziyaret alan LCW.com’un üye sayısı 2 milyon 185 bin 590 artarak toplam 16 milyon 325 bin 893’e ulaştı.
İzmir tişört, Ankara sweathirt giydi
Türkiye’nin tüm kentleri ortasında 13 milyon adetten fazla eser satışıyla İstanbul birinci sırayı alırken, onu Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli takip etti. İstanbul ve İzmirliler tişört, atlet ve ekiplere ağır ilgi gösterirken Ankaralıların tercihi sweatshirt oldu. Tüm vilayetlerde en çok satılan eserler tişört ve atletler olurken, bunları jeanler ve sweatshirtler izledi.
Kadın giysi kategorisinde en çok satılan eserler ortasında croplar ve kazaklar yer alırken, erkek kategorisinde jeanler ve gömlekler öne çıktı. Çocuklarının muhtaçlıkları için LC Waikiki’yi tercih eden ebeveynler birinci sırada tişört ve ekiplere ilgi gösterirken, eşofmanlar ve sweatshirtler de bu kategorinin öbür tanınan eserleri oldu. Bebek giyside ise en çok ekipler ve elbiseler ilgi gördü.
Kadınlar çanta, erkekler kemer aldı
Kadın aksesuarlarında en çok satış omuz çantası, bileklik ve toka eserlerinde gerçekleşirken erkek aksesuarlarında başı çekenler kemer, şapka ve plaj havlusu oldu. Çocuk aksesuarlarından en çok bere, eldiven ve kep şapka alınırken, ayakkabı kategorisinde ise tüm segmentlerde birinci sıraya sneaker’lar yerleşti.
Ev ömür kategorisinde kahve ve kupa öne çıktı
Ev ömür alanında kahve fincanı grubu, kupa ve runner en çok satılan eserler ortasında yer alırken, mesken dekorasyonda dekoratif nesne, oda kokuları ve mum öne çıktı. Konutların daha sıcak ve huzurlu bir atmosfere bürünmesini sağlayan bu eserler, büyük ilgi gördü. Bilhassa kahve fincanı kadroları ve kupalar, sabah kahvesinin keyfini çıkarmak isteyenler için vazgeçilmez oldu.
Oyuncaklarda beton mikseri, kozmetikte parfüm
Oyuncak kategorisinde oyuncak beton mikseri, kamyon ve otomobil en çok satılan eserler olurken, kırtasiye gereçlerinde sticker ve yapışkanlı not kağıdı öne çıktı. Kozmetikte parfüm ve roll on, elektronikte bluetooth hoparlör en çok tercih edilen eser oldu.
Spor alanında beyzbol sopası ve tayt
Spor eserlerinde beyzbol sopası, badminton topu ve matara en çok tercih edilen eserler ortasında yer alırken, spor giyside tayt en çok satılan eser oldu. Spor tutkunlarının öncelikli ekipmanları ortasına giren bu eserler, sağlıklı hayatı destekleyen her yaştan müşteriye hitap etti.